Tuesday, July 20, 2010

Kelahiran Pertama

Bismillahirahmannirahim.....
Assalamualaikum...SalamSsejahtera...Salam 1 Malaysia..
Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kerana dengan izin dariNYA saya telah berjaya melahirkan produk pertama saya yang diberi nama Getaran Jiwa.. Getaran Jiwa ini diwujudkan atas kesedaran saya dan juga sokongan daripada pensyarah saya yang The Best, iaitu tidak lain tidak bukan EN AB AZIZ BIN MOHD YATIM atau lebih mesra disapa dengan panggilan EN AZIZ. En aziz merupakan pensyarah saya pada semester ini yang mengajar subjek Pengurusan dan Konsultasi Kaunseling Sekolah. Untuk pengetahuan semua, En Aziz telah mengajar group emapati 4 semester berturut-turut iaitu sejak dari semester 2,3,4 dan 5. Namun, saya hanya sempat bersama En Aziz pada semester 2 dan juga 5 sahaja kerana saya terlibat dengan pertukaran pelajar ke UUM.
Getaran Jiwa merupakan satu medium untuk saya mencurahkan dan berkongsi segala pengalaman dan pengetahuan yang saya ada di samping dapat bertukar-tukar pendapat dan pandangan daripada sesiapa sahaja. Diharapkan Getaran Jiwa ini akan dapat berkhidmat untuk saya dan memberi faedah untuk semua. Insyaallah...

1 comment:

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as easy as 1---2---3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will push
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making money???

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    ReplyDelete